Monday, February 13, 2012






Tipulla on nyt 7 viikkoa täynnä ja tää mahtaa olla viimenen kokonainen viikko ennen vauvojen syntymää. Tipu voi hyvin, vaikka onkin valtavan suuri. Yöt on hiukan vaikeita, kun hyvää asentoa ei meinaa löytyä. Paras olo tuntuu olevan etupää korkean tyynyn päällä tai sitten selällään , mutta silloin on kuoraus niin kova ,ettei kukaan muu saa nukuttua ;)

Mäkin sain jo hyvät ensipaniikit kun mittasin lämmöt ihan vaan kokeillakseni mikä on Tipun normaalilämpö ja ne olikin ihan kamalan alhaalla. No se oli joku tilapäinen heitto vaan. ;)

3 comments:

Anonymous said...

Näin heiluu massu, massu heiluu näin!

Reippaasti näyttää mamman tassu vielä nousevan komiasta massusta huolimattaa. Hyvävointisia päiviä mammalle ja koko porukalle!

T: Mopojengifani pohojosesta

Heli said...

Montakohan pentusta tuosta massusta syntyy? 5-6 veikkaisin, näyttää muhkealta. Onnellista odotusta!

Mahtavan paljon kuvia oot taas jaksanut laittaa. Itsekkin oon harkinnut blogin aloittamista, mutta olen aika laiska kuvien suhteen.

raparperit said...

..mä olen taas tosi laiska kirjottamaan , mut elän toivossa et kuvat kertoo enempi kun tuhat sanaa ;) Torstaina mennään röntgeniin Tipun kaa ja sitte selviää lopullinen määrä. Mä olen pikkuhiljaa nostanu pentuarviota ensin loömesta viiteen ja nyt jo viidestä seittemään ;)