Friday, July 27, 2012

Pulu ja Ukkis kävivät tutustumassa näytelmäkehiin Orimattilan mätsärissä. Ja hyvä kun käytiin ,koska Pulua jännitti kovasti . Mutta hyviä kokemuksia vaan lisää ja paljon ilman omaa laumaa niin eiköhän se siitä lähde saparo sipparoitumaan.

Ukkis tulikin jo siskon kanssa riehumaan heti aamusta ,mutta eihän sitä miestä mikään väsytä. Me kyllä mentiin Pulun kanssa jo iltaan mennessä ylikuntoon ;)






Ukkis on nyt selvästi sitten vahvistumassa kuonomopsiksi. Yllättävän hyvin Hugo ja Tipu nokkaa saivat aikaan. Toivottavasti tuo mukanaan terveysvaikutusta . Ylpee olen ja jnnittyneenä mennään syksyllä esittelemään nokkaa tuomareille.






6 comments:

Anonymous said...

Oi, että minä niin odotan sitä kun huomaavat näytelmissäkin, että Mister Noukka löytyy mopokehästä!

On se vaan mun silmään niin komee koira ja mun mielestä se vois kävellä suoraan näyttelytoimistoon hakemaan BIS-pytyn!

Olen ihan hurmaantunut näihin sisaruksiin, Puluun ja Ukkikseen. Tämä mopokuume on jo aika huolestuttavalla tasolla.

Kuinka varhain muuten näit, että noukka on periytynyt?

-Mopopo

raparperit said...

no ihan jo ekojen viikkojen aikana huomasin että kirsu on isompi kun muilla ja tiesin ketkä jäävät jatkojalostukseen ;) mutta nyt viimeisen kuukauden sisällä toi yläleuka on kasvanut. no pää viel kehittyy ja kn posket tulee ni varmaa kuonoefekti vähä häviää. kattellaan jännittyneinä ;)

Anonymous said...

Ukkiksesta kasvaa komea mopsi. Mukava kuulla, että kuonollisia mopseja on tulossa jatkossakin.

Unknown said...

click over here now my blog check it out replica gucci handbags click this link now Continued

Anonymous said...

On se vaan mun silmään niin komee koira ja mun mielestä se vois kävellä suoraan näyttelytoimistoon hakemaan BIS-pytyn!

black and white suit salwar
black and white salwar

shoughssi said...

m2b55x8d47 z1k40q0v17 k5v38p7a00 k4k78j9j82 t6c31d7r96 q8i07y2b53